gerincserv.blog.hu

Személyes tapasztalatok Gerincsérvről, Porckorongsérvről. Kezelések, tünetek, felismerés, gyógymódok, tanácsok, gyógytorna, gerinctorna, gyógymasszázs, segédeszközök, műtét, megelőzés

Gerincsérvesek Csoportja (Új)

Google Csoportok
Feliratkozás a(z) Gerincsérv csoportra
E-mail:
Csoport meglátogatása

Google Linkek (Új)

Utolsó kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Statisztika

Olvasó van most az oldalon.

A gerincsérv blogról Bemutatkozás / Beharangozó

2009.07.18. 07:55 Korpa

 
 
Köszöntök minden kedves olvasót! 
 
 
Ha ezt a blogot olvasod, annak gondolom az lehet az egyik fő oka, hogy fáj a hátad, a derekad. Esetleg ne adj isten ezek mellett zsibbad vagy görcsöl a lábad. .Ezek a tünetek sajnos lehetek attól, hogy  kialakulóban lévő, vagy kialakult gerincsérved (= porckorong sérved) van. Ha szeretnél, ezzel a betegséggel kapcsolatban minél többet megtudni akkor a legjobb helyen jársz. A gerincsérv blogot, ugyanis pont azért kezdtem el írni, hogy ide egy helyre gyűjtésem össze azt a sok kis szétszórt információt, amit a hát, derékfájással kapcsolatban, de főként a gerincsérvvel kapcsolatban, találtam.  
 
Mire számíthatsz ezen az oldalon a jövőben? 
 
Nagyon sok információra a gerinc sérvvel, porckorongsérvvel kapcsolatban, írásban, képekben, videókban. Mindenre amit a orvosok sajnálatos módon  vagy nem akarnak vagy nincs idejük, vagy lehetőségük mélységekben megosztani a betegekkel. Szeretnék írni kezelésekről, eszközökről, módszerekről, gyógytornáról, és mindenről, amivel enyhíthetőek a betegség fájdalmas  tünetei,és mindenről  ami elősegítheti a gyógyulás. Ezen kívül a blogban a saját személyes tapasztalataimat szeretném megosztani kedves betegtársaimmal, illetve mindenkivel, akit érdekel a téma. Várom a hozzászólásokat, a kommenteket, ezzel is tudjuk segíteni egymást a gyógyulásban a tapasztalatok megosztásában. 
  
Ki vagyok én, és miért írok blogot a gerincsérvről?
 
 
Én is egy egyszerű gerincsérves beteg vagyok, aki most már sok-sok éve gyűjtöm a tapasztalatokat ezzel a betegséggel kapcsolatban. Azért gondoltam, hogy blogot írok  a gerincsérvről, mert az alatt a néha keserves időszak alatt amióta beszereztem ezt a betegséget rengeteg, hasznos és fontos információt, tapasztalatot szereztem. Úgy gondolom, hogy sok-sok  hasznos tanáccsal, ötlettel tudok segíteni azoknak, akik még az elején járnak a betegségnek, és meg vannak ijedve mert nem kaptak kellő mennyiségű tájékozást. (Egy időben én se kaptam, és sokszor e miatt voltam sokkal ijedtebb, elkeseredett, amit a helyzetem indokolt volna)  Azért csak most kezdtem el megírni a blogot mert, úgy érzem, hogy mostanra lett teljes egész  kerek a saját  gerincsérvem története. Kezdve a betegség megszerzésének okaival, folytatva  a felismeréssel, a vizsgálatokkal, diagnosztizálással, a különböző utána járásokkal, kezelésekkel, információszerzésekkel, nappali kórházzal, több feljavulással, leromlással, műtéttel és azzal az életmóddal, amivel most úgy gondolom, hogy  95 % -ig teljes értékű életet tudok élni ezzel a betegséggel együtt. Remélem mindenki hasznos tanácsokkal és információkkal lesz gazdagabb az oldal olvasása állttal.
 
 Mindenkinek jó olvasást, de legfőképpen jobbulást kívánok!
 

1 komment

Címkék: bemutatkozás a blogról beharangozó gerincsérv porckorongsérv

A bejegyzés trackback címe:

https://gerincserv.blog.hu/api/trackback/id/tr861252614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norcibert 2010.01.16. 12:02:56

Olcsón megkapható használt vagy új gravitációs padot keresek vételre.
Gerinc panaszokat enyhíti és van tőbb féle belőle.
Akinek van és már nincs szükséger rá jelezzen e-mailben. norcibert@gmail.com
Előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása